Heeft u met spoed iets nodig of twijfelt u over de bestelling? Aarzel dan niet om contact op te nemen!
Bij het toevoegen van artikelen aan de winkelwagen worden automatisch de verzendkosten berekend. De verzendkosten zijn gebaseerd op het totale gewicht van het pakket, maar kunnen per bestelling soms afwijken. Wanneer u een foutief afleveradres heeft opgegeven en het pakket is reeds verzonden kunnen er mogelijk extra verzendkosten in rekening worden gebracht. Bel/mail ons gerust als u vragen heeft of twijfelt over de berekende verzendkosten.
Levering buiten Nederland, België, Luxemburg of Duitsland
Wilt u een bestelling ontvangen op een locatie buiten Nederland, België, Luxemburg of Duitsland? Stuur uw gewenste bestelling per e-mail naar [email protected]. Wij nemen uw bestelling dan handmatig in behandeling en sturen u vooraf een overzicht van uw order en de verzendkosten voor akkoord.
Bestellingen worden bij u thuisbezorgd door DHL. De pakketten worden dagelijks einde van de middag afgehaald bij ons magazijn. Alle pakketten die op dat moment gereed staan worden meegenomen en veelal de volgende werkdag bezorgd.
Als u een zendingnummer heeft ontvangen dan kunt u met behulp van de Track & Trace het pakket volgen via de website van DHL. https://www.dhlecommerce.nl/nl/pakket-ontvangen
Via de track & trace-applicatie van DHL heeft u altijd direct inzicht in waar uw pakket zich op dat moment bevindt. Wanneer u niet thuis bent en DHL heeft uw pakket niet bij de buren af kunnen leveren, dan proberen ze het de volgende werkdag nog een keer. Heeft u van de bezorger een kaart in de brievenbus ontvangen? Ga dan naar de bezorger-gemist-pagina om aan te geven waar en wanneer u het pakket alsnog wilt ontvangen. https://www.dhlecommerce.nl/nl/particulier/bezorger-gemist
Heeft u vragen over de levering of uw bestelling? Aarzel dan niet om contact op te nemen!
Wanneer u een product wilt retourneren of als er onverhoopt iets mis blijkt te zijn met de zending, neemt u dan z.s.m. contact met ons op. Zorg er in alle gevallen voor dat de inhoud van uw pakket in originele staat en bij voorkeur in originele verpakking geretourneerd kan worden. U heeft 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van redenen (een deel van) uw bestelling retour te melden, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Mail ons gerust om een retourlabel te ontvangen voor het inleveren van het pakket bij een DHL-Servicepunt.
U kunt het pakket ook zelf opsturen naar:
Van der Sneppen BV
Retouren Webshop
Energiestraat 10
4538 BZ TERNEUZEN
De verzendkosten voor de retourzending worden niet vergoed. In de meeste gevallen ontvangt u het volledige aankoopbedrag binnen enkele dagen, na het in goede orde terug ontvangen van het pakket, retour op uw rekening. (Uiterlijk binnen 14 dagen.) U kunt een artikel retour sturen binnen 30 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling.
* Maatwerk producten waaronder aanhangerzeilen, verandazeilen, zandbaknetten, hoezen, zwembadzeilen, raamfolie of pvc zeil van de rol kunnen niet geretourneerd worden. Deze producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht op basis van artikel 10 in onze algemene voorwaarden. Wilt u maatwerk producten toch retourneren voor bijvoorbeeld aanpassing, herstel of reparatie, neemt u dan gerust contact met ons op.
* Outlet: Producten die zijn aangeschaft in de outlet zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen daarom niet worden geretourneerd. Wij raden aan om zorgvuldig te overwegen voordat u een aankoop doet. Bij vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat dekzeilenstore.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen.
Heeft u vragen over het retourneren van een product? Neemt u dan contact met ons op.